Trött men inte så konstigt?:P

Tjenare är skit trött men det är ju inte så konstigt för att har ju ställt tillbaka klockan 1 timme så inte konstigt att man är skit trött:P
Har haft en skit nice dag med Dennis idag!
Tack bror!
Måste göras om!
Efter jag hade varit hos Dennis så drog jag till josse och där fick man taco och mysa lite med min älskling!(K)
Sen så ska man åka skridskor imorgon och på tisdag så ska jag bowla så nu har man lite planerat;P
Sen hade jag tänkt vara med en kompis men han åker iväg och ska vara borta i 10 dagar så kan inte vara med honom men får vara med honom en annan dag ist;)
Kollar på 10an där det är amerikansk fotboll älskar det vill prova det som “kastare” fett kul!:D
Men ska nog ta och sova nu så god natt allihopa!;)
Sry blir ingen bild nu heller (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0