Slut och Trött :P

Tjenare sry för seg uppdatering men har haft mke men ska försöka komma igång med bloggandet igen ;)
Idag så har jag haft idrott, då hade jag handboll och innebandy :)
Fett kul med båda tycker jag:P
Sen så drog jag ner på stan med Dennis och kollade på lite kläder och så köpte jag ett pannband på intersport;)
Sen så drog jag till josse och vi drog över till mig och gjorde lite läxor och käkade lite mat som blev kött och potatis:)
Tjockt gott (a)
Sen tog vi och drack lite te elr jag gör fortfarande men josse drack upp det på max 3min x)
Imorgon ska jag till någon gymnasie messa i Bombarder Arena som kommer bli bra ska kolla lite extra på 3 st IT-gymnasiet, Jonbauer och något annat som jag har glömt namnet på och som stavas skit cp men som ni kanske ser så äre it jag vill in på och dom 3 som jag ska kolla på har det så hoppas jag kommer in på någon av dom;P
Nu ska jag ta och kolla lite på film för har gjort massa läxa med josse nu så är värd det tycker jag ;)
God natt cya tomorrow!;P


Pannbandet jag köpte;P


Det står så på josses vägg sen tog jag ett kort fast jag satt med
ryggen åt den väggen och tog kort så det blev lite cp men ska ta
ett bättre kort på det ;P



Nu börjar jag med outfiten för idag men det är inte något som jag har
elr kan vara men lägger ut dagens outfit varje dag nu men det betyder
inte att det är det jag har haft på mig idag men när jag har tagit ett
kort på mig som man kan se hela mig då ser ni MIN outfit;P ville
bara förtydliga det för dom som inte förstår xP



Kommentarer
Postat av: liindblaads

Gött :)

du verkar dock inte vara s aktiv där va ? :P

2010-11-24 @ 18:21:57
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0