Skolan!;)

Tja sitter i skolan och har svenska fett segt men har ändå gjort det man ska men ska kolla om jag kan förbättra det så man kanske får ett vg elr något fett nice isf;P
Idag ska jag vara med josse får se vad som händer men tror det blir att plugga lite har prov typ nästa så ska ta och börja plugga i god tid så man klarar det med ett g+ elr något :)
Innebandy dm var igår på fryx (96or) och värkar som vi kom 2a, fett bra tycker jag för att det var mot typ önsta och dom hade sagt att dom hade den bästa 96 kedjan men som sagt man kan inte vinna hela tiden;P
Nu ska jag jobba vidare hörs sen;)
Skulle också skriva att jag sitter bredvid Dennis:P


Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet!



2010-11-25 @ 16:17:54
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: liindblaads

haha nee jag märker de hahah :P

2010-11-25 @ 20:07:02
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0