Natti natti! :P

Tjenare :) Idag så har jag varit på gymnasie info och hittade dom 2 av 3 jag skulle hitta den 3dje glömde jag (a)
Men men mamma har info också om det för hon var där igår:P
Så slutade typ 15 över 2 fett chill;P
Sen drog jag till josse sen kollade vi i kataloger efter julklappar till hennes familj och så:P
Sen så drog jag, josse, josses syrra och josses mamma till Jysk och då köpte vi lite grejer där sen drog vi hem och då så drog jag, pappa och marcus till löga och jag och pappa gymma lite x)
Fett skönt måste jag säga:P
Träffa även Erik Granberg där och sen så kom Kalle och Pontus dit för att gymma så gymma lite med dom sen så drog jag;)


Sen när jag kom hem käkade jag och kollade lite snabbt i dom 2 broschyrerna som var om it alltså john bauer och it - gymnasiet och komm fram till att jag ska välja it och inriktning där teknik :D
För vill plugga vidare sen till civilingenjör så det verkade vara bäst om jag tog teknik då;)
Men sen så tog jag och pappa lite tid och satte oss vid datorn och hittade 2 lätta låtar men ena var fett konstig fast kan ändå spela till den låten sen så lärde jag mig Let It Be med Beatels xP
Känner mig fett stolt för att jag kommer framåt med gitarr spelandet ;P
Men nu är klockan mke så ska sova god natt!:)






Dagens outfit!;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0