Hemma:)

Tja kom hem för ett tag sen;)
Idag kom jag fett tidigt till skolan för pappa skulle iväg på någon grejs så då fick  jag skjuts av honom och då satt jag och lyssnade till min sköna och bästa spellista med Eminem låtar och sat och tog massa kort;P


Danssalen


Bord och en låtsas "växt"


Som sagt jag hade tråkigt ;P

Sen så har jag haft Beep test och fick 12 blev glad på sätt och vis för att jag lyckades hålla kvar min 12 fast jag höll på och dö idag (a)
Måste börja gymma elr något:P
Sen på lunchen så drog jag till josse och sa hej men kunde inte varaa där så länge för att hon behövde jobba:(
Saknar dig skit mke älskling!:((K)
Men får dra dit imorgon igen och säga hej ;P
Nyss så gjorde jag lite käk för jag var skit hungrig och mamma har inte kommit hem än så det blev korv med bröd x)










Mm fett gott elr hur?;)

Nu ska jag ta och käka medans jag ligger och kollar på Csi Miami ;)
Juste får inte glömma att säga att det blir inge Stockholm nu på lördag:(
Men det blir den 4 dec ist!:D
Kommer bli tjockt nice!xP
Men nu ska jag ta och käka herrå!


Kommentarer
Postat av: simone

du glömde senapen :D

2010-11-27 @ 12:34:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0