God kväll!:P

Tja nu har man kommit hem från josse;)
Vi har gjort lite läxor och sen så drog vi till lite affärer med hennes familj och köpte lite grejer till hennes syrras Halloween fest imorgon!:D

Sen så har jag disikerat lungor, hjärta och sånt från ett får tror jag att det var;P
Lite grows men ändå:P

Sen så körde jag och några kompisar fia med knuff på lunch rasten bara för vi hade tråkigt och jag kom inte ut förns dom andra hade slagit sig runt typ halva spel planen och sen så kom dom mina 6or xP
Jag slog typ 5 6or på raken sen så en 5a och sen kom dom igen så slog typ 4 till på raken och det var ju lite coolt för då hade jag kommit fett långt och längre än vad dom andra hade kommit och dom hade varit ute fett mke längre än mig xP

Fett cool man är x)
Men nu så ska jag käka mina pankakor och dricka min mjölk framför en film;)




Pankakor med lite socker och sylt i 1 och 2 st med kolasås och socker fast ville ha fruktsallad på burk och kolasås ist det är 1000 gånger godare!xP

Nu ska jag kolla på film och käka skriver nog senare peace!



Kommentarer
Postat av: dianabanana.bloggplatsen.se

men mums, ge mig !:)

2010-11-14 @ 18:29:27
URL: http://dianabanana.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0