Gitarr Mästaren ;P

Tjenare har gjort om bloggen och så och igår så blev det att jag bara slocknade framför en film så blev inget bloggande igår men idag så blire ;P
Idag så har jag och familjen tsm med josse vart och firat pappas kompis som fyllde år och då spelade vi lite musik och så var fett kul! :D
Sen så drog vi där ifrån vid typ 10 över 6 för att josse skulle iväg till någon bekant med familjen och käka där och så så hon är där nu och har det kul nu:)


När josse drog så satte jag mig vid datan och spelade lite spel och sen drog jag fram gitarren och tränade lite på några nya låtar och spelade på dom som jag redan kan x)
Känner mig rätt duktig som kan nästan 5 låtar utantill :D
Måste träna lite mer men 3 kan jag men dom andra 2 försökte jag lära mig nu på typ max40 elr 50 min men kan ju lira lite imorgon också;)
Men nu ska jag ta och chilla lite har lite ont i huvudet vet inte varför men ska ta och dricka lite och se om det blir bättre :)
Ha det så bra!


Dagens outfit!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0