Akuten

Tjabba sa ju igår att jag skulle berätta om akuten igår. Jag skadade mig på träningen när det var ungefär 5min kvar på träningen, jag fick en lång pass av en lag spelare sen han en mot spelare tacha bollen så jag hann inte nå den och då hade jag vänster benet i marken och vred över kroppen och med höger benet försökte jag nå bollen så jag vred knät sen vare bara att åka upp till akuten och fick inte åka hem förns 02.10.
Nu sitter man här med kryckor och kan inte ta sig så långt, då har jag kollat upp lite kläder och snygga outfitar ni kan få en bild varje dag så ni har något att kolla på;) glöm inte att kolla på min tjejs blogg.


en skön vardags outfit;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0